מבחן ארוך לאטראז' - לביאה שלא תגמור אף פעם !
בצניעות ושקט והרבה פוסטים לא מעריכים האטראז' ממשיכה לעשות את העבודה במקום שרבות, יפות, יקרות ומעוצבות ממנה היו שובקות חיים
מאת: שרון ביידר
מבחן דרכים ארוך טווח עם מיצובישי אטראז' הראה לנו למה לפעמים כמו שסיפרו לנו בפרסומת של הקינלי שבאמת Less is More. משבר הקורונה הוכיח את הצורך האקוטי בכלי רכב פרטי. מניסיון אישי, ההבדל בין נסיעה בתחבורה ציבורית שמתפקדת לסירוגין לבין רכב פרטי, למעשה כל רכב פרטי בלי קשר לאיכות שלו עדיף על תחבורה ציבורית.
מכונית שלא נגמרת
מספר חודשים האטראז' היא בת בית אצלנו במשפחה. את התפקיד שלה כרכב שני או לעיתים גם ראשון היא מממלא ללא תלונות מיוחדות. לפעמים אולי קצת רעש מהמזגן כשהוא על דרגה גבוהה, אבל נראה שהאטראז' עם המשקל העצמי הנמוך ומנוע 3 הפעימות היחסית חלש פשוט מתעלמת לחלוטין ממה שאחרים עשויים לחשוב עליה.
קשים איתה מידי – אולי בגלל ש"השתחררה" רק עכשיו מצה"ל
נכנס לפוסט אכזרי במיוחד ברשתות החברתיות וקולט שם ביקורות ארסיות במיוחד על המכונית, מהצד הראשון נראים כפוסטים ביקורתיים אובייקטיבים, מצד שני, המכונית הזו היתה כל כך נפוצה בצבא לאורך שנים, עד שרבים עד היום מחברים את האטראז' לשירות הסדיר שלהם, חוויה שלא כולם זוכרים בחיוב. לצד הביקורות יש מספר תגובות רב שמסבירות את מה שאנחנו מרגישים ומקבלים מהמכונית הזו במשך שבועות ארוכים – סוסת עבודה שעושה את המוטל עליה וככל הנראה, אם היא לא תיכנס ותקרא את מה שחושבים עליה בפייסבוק, היא תגמע בשקט עוד רבע מיליון קילומטרים לפחות בנוסף לאלה שהיא גמעה עד היום.
בואו נהיה כנים, מכוניות ששרדו שירות צה"לי בדרך כלל נמכרות לגריטה במקרה הרע או מיועדות כ"פרויקטים" של מוסכניקים חובבים או כאלה שמעוניינים ליצור מהמכונית רכב באגי או כל דבר אחר. במקרה שלנו יש כאן מכונית עם 0 תקלות אחרי קילומטראז' ואולי גם ידיים ברוטליות יחסית שהיו שוברות ממזמן מכוניות יוקרתיות ומרשימות בהרבה שמספקות את חוויית הנהיגה או הנראה המתאימה, אך לא באמת צולחות את מבחן הקילומטראז' הארוך בכבוד כזה.