חיים בבועה – ג'קוזי נייד יבעבע לכם את איכות החיים למעלה

קבלו 3 אופציות לג'קוזי נייד שיזרים לכם את שעות הפנאי

לכל מי שיש חצר או גג יש את הצרות האלה של העשירים, מה לעזאזל עושים עם השטח הזה? דשא זה מלכלכך והרבה עבודה, אי אפשר לפזר יותר מידי ערסלים וכורסאות שיזוף כי אתה לא מנהל זולה בסיני ואז תמיד מגיע מישהו עם הרעיון הזה של בריכה ניידת – בהתאם לגודל ולעומק היא פתרון שכשוך אולטימטיבי, נותנת לילדים בבית ולחברים שלהם תירוץ נהדר להפוך את חצר הבית לערמה של מגבות רטובות, עשרות מתנפחים, תירוץ נהדר כמובן להשתין בחצר שמשתלב נהדר כמובן עם ניחוח של כלור – חגיגת קיץ שמתאימה להורים לילדים ואז אנשים מסודרים עם חצר או גג מרווח נכנסים לשכשוכית שלהם שהיא בדרך כלל בעומק של ג'קוזי, ופתאום נהיה קצת קר, ובעודם יושבים בבריכה הם שואלים עצמם – למה אין כאן זרמי מסאג' וחימום למים, זה יכל להיות אחלה אם זה היה ג'קוזי.

ג'קוזי לפני עשרות שנים היה סמל סטטוס, גם היום! ג'קוזי לפני עשרות שנים היה צריך תשתית, לחפור בור בחצר, או להרחיב את חדר האמבטיה, להוציא עליו הון עתק ואז בדרך כלל להישאר אתו לנצח כמונומנט חרסינה או פלסטיק שאולי לא תשתמשו בו בעתיד, אך הוא בוודאות יתפוס מקום.

לנישה הזו נכנסו בסערה ג'קוזי ניידים – אמבטיות זרמים המצריכות חיבור קרוב לחשמל, מילוי של מים ותחזוקה מינימלית יחסית. החלום של מסיבת ג'קוזי בחצר הוא קרוב מתמיד, מסיבה כזו עם שמפניות והמון חיוכים – כולם מצטלמים מחויכים בג'קוזי, זרמים זה מדגדג. כמו לכל מוצר בימינו אנו בהם מייצרים כמעט כל דבר בכל גודל ורמת איכות יש מאות דגמים שונים עם מאפיינים די דומים. דגמנו עבורכם 3 ג'קוזים שונים – האחד דגם כניסה, כזה שישאיר לכם כמה גרושים בארנק ו"יעשה את העבודה", הדגם השני הוא דגם מעוצב, על מנת שלא תשמעו מהאישה את המשפט – כן סבבה, אבל קנית לנו חתיכת דבר מכוער, אז זהו שהסוהו הוא יפה ומוסיף שיק לחצר או לגג. הדגם השלישי הוא דגם שמגביל באיכות והגודל שלו לג'יפ יוקרתי של אנשים שמספרים עליהם בדיחות מאתגרות מינית, בקיצור – הרולסרויס של הג'קוזים, הכי גדול, הכי מרשים הכי מזרים.

אסף ניאגו, מנכ"ל cool pool המייבאת ג'קוזים ניידים וברכות עיליות אמר כי " חשוב להתקין את הג'קוזי על משטח מפולס ללא עצמים העלולים לפגוע בתחתית הג'קוזי. במקרה של התקנת הג'קוזי על גגות, מרפסות או כל משטח מוגבה אחר יש לקבל אישור מהנדס בלבד. לגבי תחזוקת הג'קוזי, ניאגו ממליץ להפעלה ראשונית לרכוש ערכת תחזוקה בסיסית שתכלול טבליות הלוברום לחיטוי הג'קוזי, מצוף לטבליות, מייצב חומציות, ערכת בדיקה וחומר מוריד קצף. לאלה שרוצים להתפנק עד הסוף אבל לא חובה, ניתן לרכוש בקבוק מפיץ ריח ארומתי למים, מצליל למים, כימיקלים נוספים לניקוי ותחזוקת המנוע, כריות ראש, מתקן כוסות, מתקן פיצוחים, מנקה רגלים מתנפח ואפשר גם כריות ישיבה או כרית מתנפחת שומרת חום. אם נסכם לכם, כמו בכל תחום, מחלת השידרוגיטיס יכולה לאפשר לכל אחד לרכוש תוספות ואביזרים ככל אשר יעלה על דעתו וקצת מעבר לזה.

ALPINE - דגם כניסה למזרימים

למשפחה של שני מבוגרים ושני ילדים או לערבים אינטימיים אחד על אחת (או כל הרכב אחר, מה שעושה לכם טוב..) ניתן להתחיל עם מודל אלפיין של מותג הג'קוזים האמריקני MSPA במחיר של 3200 שקל תקבלו 108 סילוני אוויר הממוקמים בדפנות התחתית באופן ייחודי, מערכת חימום עד 42 מעלות ולדעתנו אחד המאפיינים החשובים לציון – משקל כולל מים של 671.5 ק"ג, נתון קריטי כשחושבים למקם ג'קוזי במרפסת שם נתון המשקל הוא קריטי.

ג'קוזי מעוצב

SOHO - הכי חתיך

הדגם השני הוא דגם SOHO של חברת MSPA דגם שמבוסס על הקונספט האדריכלי של אצטדיון "קן הציפור" שאירח את האולימפיאדה בבייג'ין. העיצוב המרובע שלו מוגן בפטנט, תקבלו שם מקום ל-4 מבוגרים + שני ילדים, כיסוי מעוצב משולב פסי עור מהודרים. בגזרת הסילונים תיהנו מ-132 כאלה בשילוב עם מסך שליטה LCD, יש לכם כאן מוצר יפיפה שתשמחו לארח בו – כל הטוב הזה במחיר של 4,800 שקל.

 

מלדיבים - תירוץ למסיבה של 7

אם כל זה לא מספיק לכם, במחיר של 9,000 שקל תוכלו לרכוש את המרצדס של הג'קוזים המתנפחים דגם מלדיבים של חברת BESTWAY עם מקום לעד 7 מבוגרים, 140 סילוני אוויר ו-8 שילוני מים מתכוונים לעיסוי מושלם, תאורת לד מחליפה צבעים ובכלל, עם קיבולת של קצת יותר מקוב מים ומראה יוקרתי, תוכלו לספר בגאווה שקניתם את הג'קוזי המתנפח הכי טוב שכסף יכול לרכוש. 

שרון ביידר- עורך פטריארך

שרון ביידר- עורך פטריארך

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.